BandyLiigaUutiset

Veiterälle jatkosopimuksia

Verhelä, Reponen ja Loikkanen jatkavat kaudella 2026–2027 Veiterä on saanut tärkeitä jatkosopimuksia tulevaa Bandyliiga-kautta varten. Kaudella 2026–2027 joukkueessa nähdään edelleen kapteeni Ere Verhelä, Joel Reponen sekä Niklas Loikkanen. Kolmikon jatko tuo Veiterän kokoonpanoon jatkuvuutta, kokemusta ja tuttua johtajuutta. Kapteeni Verhelä on ollut joukkueelle tärkeä suunnannäyttäjä niin otteluissa kuin pukukopissakin, ja hänen jatkonsa antaa vahvan pohjan tulevan kauden rakentamiselle. Myös Joel Reposen ja Niklas Loikkasen jatkosopimukset ovat Veiterälle merkittäviä. Molemmat pelaajat tuovat joukkueeseen osaamista, kilpailukykyä ja sitoutumista seuran tavoitteisiin. Veiterä jatkaa näin määrätietoista valmistautumistaan kauteen 2026–2027. Joukkueen runko alkaa hahmottua, ja seura haluaa rakentaa jälleen kilpailukykyisen kokonaisuuden Bandyliigaan.

BandyLiigaUutiset

Veiterä uutisoi sopimuksesta

Ere Verhelä jatkaa kaudella 2024-25 Lappeenrannassa Veiterän viime kauden mestaruusjoukkueen kapteeni Ere Verhelä jatkaa joukkueessa myös kaudella 2024/25! Miehen lyhyt kommentti sopimuksen kirjoituksessa: Yritän olla parempi ko viime kaudella ja tehä voittavii asioita!